Που καίω περισσότερες θερμίδες/λίπος?

¨Που καίω περισσότερες θερμίδες/λίπος?¨ είναι ένα από τα ερωτήματα που απασχολεί αρκετούς ασκούμενους στο γυμναστήριο. Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι το αποτέλεσμα της καύσης του λίπους δεν εξαρτάται από το είδος της αερόβιας άσκησης αλλά από την ένταση με την οποία αυτή γίνεται. Οι παλμοί της καρδιάς είναι εκείνοι που σηματοδοτούν την είσοδο του μεταβολισμού στις αποθήκες του λίπους και όχι η επιλογή του μηχανήματος αερόβιας προπόνησης. Και για να εμβαθύνουμε ακόμα περισσότερο, προσπαθήστε να αλλάζεται περιοδικά(ακόμα και την ίδια μέρα) μεταξύ διαδρόμου, ποδηλάτου και ελλειπτικού για να δείτε καλύτερα αποτελέσματα. Η ένταση καθορίζεται ηλεκτρονικά και μηχανικά είτε αυξάνοντας την ταχύτητα, είτε την κλίση, είτε την αντίσταση (ποδήλατο, ελλειπτικό). Οι ενδεδειγμένοι καρδιακοί παλμοί για εξαρτώνται άμεσα από την ηλικία και το επίπεδο του ασκούμενου.
Ελάτε σε ένα από τα γυμναστήριά μας για να υπολογίσουμε το δικό σας ¨ideal fat burning heart rate¨